Monday, May 09, 2005

Aku tak tau kenapa, hari nih bila aku bgn tdo pagi tadi, ada satu perasaan yg berbunga,terasa suci sekali perasaan itu. Mmg pelik la.. sebab before this, kalau nak bgn tdo tuh, alahmak punya lah seksa. Tapi pagi tadi... siap senyum tuh bila bangun, looking forward for a another great day. Pastu cam biasa lah, mandi, breakfast and gi kerja. What a beautiful morning, the birds are chirping, the sky is blue, the grass in green. Everything terasa perfect. Lama jugak aku memikir, kenapa lah mood aku baik sgt hari ni?. Dari rumah ke opis yg biasanya mengambil masa 1 jam, terasa sekejap je. Sesampai je aku ke opis, baru la aku teringat kenapa mood aku sebegini punya baik.
Rupa-rupanya.......................

MILAN 0 -1 JUVENTUS .... hahahahhahahaah. Aku lah manusia paling bahagia hari ni. My fav team menang smalam. Sorry la sebab mcm anti climax. Tp seriesly. mana la aku x happy giler. Game tinggal 3, and we beat Milan which is before this shared the same top spot in the Serie A. Plus semalam in Catalunya, Mclaren Mercedes, Kimi Raikonen menang nih. Hhahahahhaha. Beat everyone, including Alonso and Schumacher. Hehehehehhehe. Dah la convincing giler leading..... Come on Mclaren. Tapi sedih jugak la sebab my team BAR Honda is BARred from the race, dah la kena banned 2 race and possibility 6 month after that. Sigh. Well life goen on rite? :D

No comments: